Загальна характеристика
рівень: спеціалізація
кількість кредитів ECTS: 5
формування у слухачів сучасних теоретичних і практичних знань, умінь і навичок з організації надання послуг населенню
- надання слухачам базових знань з теоретичних аспектів організації надання послуг населенню
- ознайомлення слухачів з кращими прикладами застосування методів маркетингу громадських послуг
- формування вмінь та навичок щодо регуляторних аспектів діяльності, складання актів соціального партнерства, організації надання послуг населенню
Тематичний план
- Основи організації надання громадських послуг
- Законодавство та нормативно-правова база щодо сфери громадських послуг
- Засади побудови соціально-економічної інфраструктури сфери послуг
- Логістичні системи надання громадських послуг
- Базові положення організації сфери громадських послуг
- Цивільно-правові відносини у сфері громадських послуг
- Практичні аспекти реалізації політики економічного зростання у сфері громадських послуг
Орієнтовні теми аналітичних досліджень
- Маркетинг і організація надання послуг населенню.
- Комунікаційні аспекти організації надання послуг населенню.
- Цінова політика в організації надання послуг населенню.
- Сутність, роль та історія сервісної діяльності.
- Сервісна діяльність як форма задоволення потреб населення.
- Якість послуг і ефективність діяльності підприємства.
- Класифікація і характеристика основних видів послуг.
- Організація діяльності підприємства сфери послуг (на прикладі).
- Інформаційний сервіс та інтенсивні технології в сервісній діяльності.
Аналітичні дослідження можуть бути підготовлені за іншими напрямами, що відповідають сфері наукових чи професійних інтересів магістранта, і розкривають різноманітні аспекти функціонування системи місцевого самоврядування
|
|